My blog has moved! Redirecting…

You should be automatically redirected. If not, visit http://nopasanada.org/ and update your bookmarks.

Saturday, November 26, 2005

How to have sex on an ibook

...tell me, in less than 4 1/2 minutes, that I do indeed have a warranty on my ipod and then order me a new one and tell me that it will be in on monday. MONDAY. I might kiss you or possibly have sex with you somewhere near the G5s. What can I say? I'm easy.

Now if only I could get someone to purchase me a new laptop and digital camera. I most certainly wouldn't see nothing wrong with a little bump and grind...all over Best Buy that is.

18 Comments:

Blogger Lizzie said...

You've got higher standards than I. I saw nothing wrong with a little bump and grind all over Best Buy just for the Death Cab cd. Well golly, color me impressed, you're one classy lady, HB.

(ok ok! I'm getting to work! back off!)

11:00 PM  
Blogger Namaste said...

Considering that I recently used that same R Kelly lyric myself...I have no choice but to give you props on that one.

Props.

11:36 PM  
Blogger Sub Girl said...

hmm i have an ibook. but haven't had sex on it. yet.

12:35 AM  
Blogger LisaBinDaCity said...

Yay Ipods! I just bought the Nano after standing in line at Best Buy for a freaking HOUR.

Yay you too!

8:33 AM  
Blogger Heather B. said...

Lizzie: yup, very high standards. Fix my ipod and I'll have to have sex with you. Sad, but true. Dude, do your freaking work!

Namaste: well thank you. R. Kelly is some great ispiration there.

SG: you should try it, it's fun.

Lisa B.: I'm jealous. I was kind of hoping for just a new one, but alas not. oh well

3:50 PM  
Blogger Paul said...

My powerbook is bent. Does that count?

6:06 PM  
Blogger MKD said...

So if I buy you a digital camera, you'll ... what? makeout with me? Does it have to be "new?"

9:37 PM  
Blogger Neil said...

Will the sex only be 4 1/2 minutes also?

10:55 PM  
Blogger darlin nikki said...

perfect! i have totally taken ye ol' ibook for granted. uv given us a new lease on life ;)

and yea mom for finding the receipt!

11:45 PM  
Blogger Sharkbait said...

Sometimes you just gotta take one for the team. Such is life!

I hope it arrives :-)

9:09 AM  
Blogger green_canary said...

Methinks I need an iBook. And a trip to Best Buy.

10:59 AM  
Blogger Mappy B said...

at least you didn't mentioned singing khia's 'my neck, my back' to him. then we might have to worry.

11:38 AM  
Blogger Heather B. said...

Paul: yes it may count, it might be easier given that the powerbook is concave. just a thought.

MKD: yes it must be new I'm not THAT easy.

Neil: let's hope not.

Nikki: yes the ibook has many functions. I think that was Apple's intent. They should put that on the box.

Sharkbait: it should be into the store by wednesday at the latest. I'm excited.

GC: purchasing an ibook and a trip to best buy may lead to sexual happiness in your future.

11:40 AM  
Blogger wunelle said...

G5. Is that like a g-spot X 5? Are you ambisextrous? I'm confused.

12:41 PM  
Blogger Tanisha said...

U are sooo wrong HB-- OMG. And I was thinking the same thing when my computer crashed. Than again I'd do a leg I am soo horny. Haha

1:46 PM  
Blogger Heather B. said...

wunelle: I've been told I'm asexual so I doubt I'm also ambisextrous. A G5 is a type of Mac. But I'm a PC person, so lord knows if that's true, but I'm pretty sure.

tanisha: glad to amuse you. that's what I'm here for.

2:03 PM  
Blogger Dirk the Feeble said...

I don't get it, you're going to have sex on an iPod? How tiny are you?

3:32 PM  
Blogger Heather B. said...

Not on an ipod an ibook. I'm about 3'2". It's a great feat of maintaining balance.

3:45 PM  

Post a Comment

<< Home

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 License.